Donnerstag, 16. Mai 2013

M U S I G S



s bitz musik wellen ja da gits eifach fast nur den stillen has den los ich ufen und aben etz gad das stück ist etz nicht gad das welches ich euch übersetzen werde es ist eifach das neuste wo ich gfunden ha und bösi alti mannä darf ich au nur allei luut losen 

Kommentare:

  1. ..darf nüd zlut wegen nachbarn ;-) ...aber ist ja nicht weihnacht hüt. so lets fetz.

    AntwortenLöschen
  2. bösi alti frauä
    händ immer nuch d hosä aa
    händ zwar kä brot meh derfür händ sii ä ranzä
    &gspüred ds wetter i dä bei

    grantigi elteri damä
    chänd mit der ziit böösartig werdä... hähähä!

    AntwortenLöschen
  3. Jawoll! Bösi alti Frau macht jetzt den Endo und seine Hasen gaaanz laut und dann meckert diä sturi, grantigi nu älteri Nachbarin nicht mehr wegen den Hunden :D

    AntwortenLöschen