Dienstag, 6. November 2012

D U R Ä B L I G G T S

etz ha ich müssen währli cheibenchogen (-das wort würd ich nie benützen ich benutze das wort dass man nicht sagen darf eigentlich jedoch zu meinem grundwortschatz gehört ihr wisst schon das wort das die frau bezeichnet die einen beruf ausübt den nur eine frau ausübt) müssen studieren was ich mit dem wanderpäggli ha wellen mitschiggen. und so bin ich weidli in mein nähhaus und ha studiert und studiert und studiert und ha dänggt ich ha ja schon lang wellen mir ein brillenetui machen damit ich wenigstens stilvoll meine brille suchen kann und dann ha ich ein stück filz gfaltet meine brille drufgelegt und halbblind zugeschnitten und dann verziert gfaltet und freud gha. uhuärenfreud. manchmal studiert und studiert und studiert man dabei ist es so einfach den durchblick zu bekommen.

Kommentare:

  1. uhuärenduäbligg häsch du!!!

    gseht super us und sowieso. bisch die bescht und....

    ich ha doch wärli vergässä, verpasst und was au immer, dass du geburi gha häsch.... HÄPPI BÖRSDEI AUCH ZIG TAGE ZU SCHPÄT!!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. maya...hihihi...ich dacht, ich hätt dich daran erinnert. -lach-

      Löschen
    2. dr geburztag gkört eim fu minä chind. das hetti gläb s bitz dütlicher söllä schribä. exgüsi. d wünsch nimmi so mit und gib sie wiiter. kusskuss.

      Löschen
    3. also...wänn häsch dänn du geburzeltag? ich han jetzt än nöiä kaländer und wwött das grad iiiträgä :-)

      Löschen
    4. wänn? än tag nach dem du geburztag gha häsch? :-)
      so... jetzt mach ich dänn äntlich mal dis züüg parat... ich sammlä scho fascht für dich bei mir....ah..das wär no öppis für d'frau gugus...und das doch au....

      Löschen
    5. schiggä ja kä chartä :-)
      und du weisch ja, ich het ä ahänger :-) :-)
      und bi mir,resp. dr sister hettis au war für dich.
      freufreu.

      Löschen
    6. ich weiss es wieder...ich weiss es wieder :-)

      Löschen
  2. nei wiä kuhl isch das dänn! u*schü!

    AntwortenLöschen