Dienstag, 20. September 2016

Ü B E R R A S C H T S

hüt so, hüt lütets a dr tür & de pöstler bringt die neuen akkus für die kamera, hämmer dängt, aber der mann bringt mir das paket. isch für dich. mich? ha doch nüt bstellt?
guggst du!
bekomme ich eifach so ein paket von rita!!!!!
ich so ich kann etz nichts sagen über rita ausser dass sie wunderschöne päggli macht & mir eifach so wunderschöne sachen schiggt.
da musste ich etz z erst mal abhoggen & schluchzen.
sie da plaget mä sich so umen mit alltagssachen die mä doch lieber anders het & da taucht eifach so aus dem nüt von öpperem den mä währli nicht kennt so eine wunderschöne überraschung auf eifach
so
eifach für mich
eifach zum ä freud machen
#hüthüpfivorfreud

Kommentare:

  1. so schü...und dänn nuch das wunderschünä chlebiband! wow.

    AntwortenLöschen
  2. Ja, einfach eso und das duet doch bsunders guet. Has so gern gmacht;)
    Eifach Freud ha;)
    Herzlich, Rita

    AntwortenLöschen