Montag, 21. Mai 2012

G F Ö T E L E T S


das nachtbild fum filmset gits etz eifach so weil s so cool uusgseh het und man zeigt ja nicht meh so föteli umen. die sind auf der kamara, dann im kompi, und dann weg. aso wenn ich das etz so könnte würd ich wahrscheinlich d föteli "entwickeln" lassen. aber dieses sicher nüd. wozu auch. das ha ich ja eifach so für mich gmacht. das wär etz scho no komisch so föteli zeigen und dann das da. ja weisch würd ich dann sagen das isch ä nachtufnahm fum vorem huus. aha. würde dann der ander sagen. aber so da am blog chunnts no guät. find ich.

5 Kommentare:

  1. was wird denn da gefilmt?

    AntwortenLöschen
  2. seht genial uss...also mir gfallts und ich hätt bestimmt nicht nur: aha! gsait -zwinker-

    AntwortenLöschen
  3. ging um eine hochzeit. vor luuter züg&sach ha ich ganz vergessen z fragen wie der film heisst. so öppis.

    AntwortenLöschen
  4. :-) ...sicher ein hochzeitskrimi... und wenn's ein Kassenschlager wird, finden wir dann den namen schon noch früh gnuäg raus.

    AntwortenLöschen