Freitag, 23. Juli 2010

S T O F F C H A U F G R Ü N D



ander günd ja au i d feri und de mönd öppis zum aaleggä ha





s schiint as hetti ä chlä mee ziit as sust ich machä sogar stickzierbördli- derbi ha ich das früäner immer so füdlig gfunde

@dsnm:  ich habe etz wohl ein bisschen mehr zeit ich hab sogar musse so schöne bordüren zu sticken und meine doch schon zwanzigjährige maschine macht das tip top




so ziit hani dass ich das zweitä chüssi ha chännä fertig mache





vu hindä






einen wickelrock hab ich gmacht. eifach so für eifach öpper will irgendöpperem ha ich sicher ä mal einä versprochä und der erscht wo schreit mir chunt nä über.

@dsnm: so viel zeit hab ich da ein grosser teil meiner familie in den ferien ist da hab ich angst um meine stoffberge







log das a schwöschter so langwilig isch mer uhni dich ich tröschtä mich mit deteils.

2 Kommentare:

  1. @gwundrige:schnittmuster röckli eigentlich ottobre 3/2009 hatte aber das cheiben heftli gad nicht zur hand und musste einwenig basteln und räteln andere sachen frei erfunden und au schon irgendwo mal gseh aber nicht gad so

    AntwortenLöschen
  2. DER ROCK WILL I! (schrei!) nei so genial. ülä abgstimmt ufz üläbändeli! gibs zwar zuä. versprochä hesch mr nüt. aber will i will i will i! und das chüssi. und das röggli. traumschü! was da alles us dinerä schatzchammerä chunt wänn ich nüd da bi. ich blib nuch ä paar tag. und freu mi ja schu soooo uf diä sachä zbewunderä. das isch mal handcraft. vum feinschtä! love

    AntwortenLöschen