Sonntag, 1. Januar 2017

J A N U A R I G S


häppiiiiniuuiiirevriuan!!!!!

&
im januar,
im januar
da hetz viel geburtztäg gar
da bist du knapp fertig mit den weihnachts und silfesterpartys da kannst du die deko gad lassen.
eigentlich, eigentlich so ha ich mir dänggt so weil ich doch so einzwei zwölfern ausgelassen ha mach ich mal einen tagesjahresrückblick dänn bin ich bis zu den nägschten zwölfern gad nachen & etz seh ich gad wird dieser nachblick zu einem vorblick au weil im januar im januar da hämmer viel partys gha. & hüt so, hüt hanni noch s paar geburtztäg nü eingetragen in den geburtstagskalender & da hanni gseh durchs jahr könnt ich mich löggi durchfressen ging ich zu allen zur party & so ich noch resten mithei nähme sowieso aber wo war ich etz schu wieder ah ja, 
im jänner im jänner viel chüächä hämmer

Kommentare:

  1. Es guetes Neuis wünsch ich dir.
    LG Christa

    AntwortenLöschen
  2. oh ja muäs i au - geburtstäg iiträgä i mini agenda. nüd dass ich nuch chüächä verpassä.

    AntwortenLöschen