Samstag, 31. Dezember 2016

R U T S C H E D G U Ä T

ja aso, isch eifach so, ich hab mich noch immer nicht erholt von meinem blogklau. de ander blogt frisch fröhlich weiter & ich kann es eifach nicht hinter mir lassen. das isch mer schu ä gspässigi gschicht. frau freitag sagt dass man das als kompliment annehmen soll wenn mä kopiert wird & ich so ich finde das gar kein kompliment ich finde das eifach nur eine schweinerei.
ha!
 so ha ich ja doch schwein gka!
 odr we min fründ dr albert sägä wür:

die reinste form des wahnsinnes ist es alles beim alten zu belassen &zu hoffen dass sich etwas ändert

ä guätä rutsch

Kommentare:

  1. Dir wurde der Blog geklaut? Isch na blöd!
    wünsch dir trotzdem ä guätä Rutsch
    lieber Gruss
    milena

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. merssi merssi & ä guätz nüüs
      & gad gar so wild ischs nüd.so schischibrunz halt.aber wos hört da hörz.das het etz mal usä müssen, aber meh für mich & wills ja um min blog gaht gehört das au dä hännen. ha ich so dänggt.

      Löschen
  2. und du bist und bleibst einzigartig!

    AntwortenLöschen
  3. hab ich jetzt lang überlegt, aber ehrlich, hast du frau freitag gefragt?
    hättest mich gefragt, hätte ich dir gesagt, kopie ist kopie und original ist original. und wer lesen kann und schauen, sieht den unterschied und schätzt deinen blog!
    liebe grüsse, stefanie.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. uahahaaaaaa! nei natürli hanni nüd d frau freitag gfraget aber öpper anders hat d frau freitag gfraget & ich ha mer eifach d antwort gklaut :-)

      Löschen