Samstag, 22. Oktober 2011

C H U Ä L I G S

ganz früäh am morgen ha ich mich gschtriglet und gschtrählet
auf den weg i d stadt gmacht
zum nä miniblogtreffen. ich und d frau kunterbunt.
aso d frau kunterbunt ist etz nicht extra wegen mir cho nei aso ich wegä ihrä und ihrem coolä stand.
öpper wär au unterwegs gsi.z mitzt z nacht fasch nuch.
drum ha ich sie verpasst.
dä grüss ich sie von hier aus herzlichst.
winkwinkwink.

(so gern hät ich die tafel mit der kuh drauf kauft aso s ist kei tafel s ist ein plastikdingens auf ein eisengestell gespannt das gäb mal ein etui. oder eine einkaufstasche. oder ein pätsch für auf den rücken einer jacke. oder. aber ich ha dänn dänggt wo s hört da hörts. aber. s ist aso fascht we stoff gsi. aso eigentlich ginge das noch als stoff duren.)

Kommentare:

  1. äs bitz tüür dr meter chuä.. händ diä echt au usverkauf? ..ücheri juplis.. oberschü!

    AntwortenLöschen
  2. ... ja ja...zmitzt i dä nacht isch äs gsih wo mer losgfahrä sind :-)

    s'nöschscht mal!!! freu mich!!!

    grüässli -maya

    AntwortenLöschen
  3. ...und gesesch im fall super uus mit denä schüpplis!!!

    AntwortenLöschen
  4. ich liäbs diis schössli has miner schwö abgstaubet s wär ja ihres und ich darfs etz s bitz ha wänd wider machsch hetti aso s vorkaufsrecht gell :-) umarm

    AntwortenLöschen
  5. hallo ihr liäbä, isch so läss gsi üch z gseh ;-) wännt z nächst mal chuntsch maya, mosch unbedingt ä valeska aaleggä, gäll gugus, mir händ da gad chli partnerlook ka ;-)) äs grüässli au ad sister ;-) bis gliiiii

    AntwortenLöschen
  6. chani nöd ihr zwei.... das schnittmuschter han ich nämlich nöd!!! (oder nonig??? )

    AntwortenLöschen