Mittwoch, 29. April 2015

M I T T W U C H I G S


hüt, aso hüt war ich in kürslis. am morgen im pätschen & am abend im lismen. eigentlich ist ja das eint am zischtig und das ander am mittwuch aber hüt eben nüd weil es gäbiger war für öpper am mittwuch drum war ich hüt au im lismen und da beides am glichen ort war war ich eigentlich hüt immer am gliichen ort und da auch noch meine freundinnen det sind und ich an der socke gestrickt ha für miini fründin hatte ich hüt einen freundinnentag sozsägen.

Kommentare:

  1. du gehst für socken in den lismikurs? was gibt denn das fürtige? sowas mit zopflochnorwegermuster und einer 3fachsaltoferse?
    (abr eigentli bini nur niidisch... wott ai ä lismikurs!)

    AntwortenLöschen
  2. hihi. isch de best motivation öppis fertig z machen :-)
    sust lerni det schtriggmuster lesen beruhigt dich das du häschtägfürwasbruchidas :-) sei herzlichst gegrüsst

    AntwortenLöschen
  3. du de fründin hett afig vil söggä

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. sie verstätet ebä selber

      Löschen
    2. aha :))))))

      Löschen
    3. fründinMai 05, 2015

      Jupiiiiiiiiiiiiii

      Löschen
  4. Und wieso ist denn hier kein Foto vom Ergebnis? Wir nähmen auch Teil-Ergebnisse. Aber mit Freundinnen an Kursen - da wird doch auch viel geschnattert, nicht?
    Lieber Gruss
    Milena

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. momoll gugst du det gugsed d sögg füren under em seggli gell mä isch sich gar nümmen gwännt a schwarzwiisföteli

      Löschen