Dienstag, 12. November 2013

Z W Ö L F E R L Ä

guätä morgä
ä guätä bim z'morgä
huii jedes bitz stapelplatz wird ungeniert usgnützt (wers etz gnau wissen will sechs ziitigsbündel ha ich derfoo treit)
wohohoooooooo! jahresziel erreicht!
und an welli zwei blogerfrauen muss ich immer denken wenn ich zum fenster usen schaue- aso eigentlich daranheran.ratet mal.
wat mutt dat mutt
watt mutt dat mutt
watt mutt dat mutt
schneffel ziit
cherzli ziit
schnell alls in einen sagg stopfen und zum kurs renn ziit
god nacht

Kommentare:

  1. A MICH musste denken gälll .... und entweder no an Katja oder Barbara :-)

    schöni bilder und was schtriggsch wieder?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. natürlich an DICH :-)
      än pulli us resten lismi

      Löschen
  2. Häi, dü obermegasuperflyssigi Frai!
    Mäieriisli isch eifach und Kinkerlitzli?
    Widr ä Omälettäzyyschtig vrpasst :-/. Sabbr! Hinicht machi Omälettä!!!
    Ischs äs güäts Büäch?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ja meieriisli ;-)
      &buch isch cool het mer sister us der bibli bracht will die frau im buch die hat/macht einen blog merssi sister gell übrigens

      Löschen
    2. etz gad lödeled s buäch unglaublich!

      Löschen
    3. Z Büäch odr d Gschicht?
      & warum hesch dü im Novämbr Mäiäryysli??? S isch doch Chirbiszyyt... (abr zum Glick isch das etz de gly vrby ;-))

      Löschen
  3. äs füchslet. fertig ülä?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. das isch ebä will sich fuchs&haas godnacht säged :-)

      Löschen
  4. Also wenn du beim Eichhörnchen nicht an mich denkst, bin ich beleidigt! ;-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. schatzli nur an dich und das immerimmer :-)

      Löschen
  5. ist die Fuchstasche deine? Die ist ja toll!!! Ich hab meine Jahresziele noch nicht erreicht :0)

    grüßle!

    e

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. meinsmeinsmeins :-)
      &villicht sind ja deine ziel höher als meine du schaffsch das au nuch ich glaub fest an dich

      Löschen
  6. Oh je, du Ärmste! Musst wohl eine gröbere Grippe erwischt haben, wenn du an solchen Kappen rumhirnst ;-). Nein, im Ernst; gute Besserung!!!

    AntwortenLöschen