Freitag, 1. Januar 2016

O F F N I G S

ich so ich bin etz nüd so der typ der guten vorsätze ich so ich ha da diesbezüglich die aufmerksamkeitsspanne einer stubenfliege hüt enthusiastisch prelaged morä widr vergessä und gegeds ändsjahr hysterischä umsetzigsstress. näneisie dermit hanni gschwind widr ufghört. etz so beim mich durch die blogslesen bin ich über motos gstolperet. äs moto gfiäl mer. das isch eifach da, erwartet nüt mahnt nüt fragt nüt verlangt nüt. find ich gäbig sonäs moto. hanni etz keis uf d gschwindi. aber ganz schüni gfundä. das d pfortä ufgmacht wordä sind findi ganz schü zum bispil. 

ä guäts nüüs 

Kommentare:

  1. Die Pforten für den Schnee? (Wegen mir nicht, aber wir hatten's gerade davon mit der Freundin.) Aber Spass beiseite: Motto tönt gut. Ich las von einem Wort fürs Jahr, vielleicht probier ich das mal aus. Bloss fallen mir nur grade blöde Worte ein, so wie Gurkensalat.

    AntwortenLöschen
  2. oh ja das mit dä offnä pfortä findi au sooo schü! das jahr cha nur voller offnä türä werdä! lets go! ä güäts nüs liebstes du!

    AntwortenLöschen