Mittwoch, 12. Juni 2013

Z W Ö L F E R L Ä


hüt hanni dä herdöpfel bim wachsä zuägluäget
dä schneggä bim fressä (neisie ein vegi sollte keinen garten ha sie.oder chunnt öpper verbii &tut für mich schneggächöräli streuen?)
dem maa bim högglä
&beim verbiilaufen hanni so dänggt ander hettet ä winterchischtä
das schnüffige katzenfötteli isch für d frau nämlich extra
&die halbfertigen finggen am halbfertigen bäbi sind für d frau mamo extra
&das isch für d füchs
(aso da könnt ich eine ellenlange litanei abspulen übers heiferggen&wieder wegferggen. das wegferggen anendfürsich stört mich ja nicht aber warum bitte ist der risseiglinghof so wiit weg &hat so wenig offen dass der selbstorganisierten müllabfuhr eine dermassen lange planung vorausgehen muss.gitz da nicht wenigstens äs äpp derfür)
dann hanni s teikäwei beseitigt
waseliwas das wohl?

dann hanni dem maa zuägloset. (ja der isch hüt viel druf den seh ich au wieder der hat nämlich wieder zeit)

dänn hanni der wäsch zuägluäget bim trocknen
&dem grossenkleinen seine stünds bewundert
&das föteli isch für nüüt ausser für läck was hanni für nä heisse goffer.merssi sister.
god nacht

Kommentare:

  1. Du bist ein Schatz! Ein Zwölferlä ohne Katzenbild ist kein Zwölferlä! :-*

    Sieht nach einem schönen Tag aus! :-)

    AntwortenLöschen
  2. Wow, das wird toll! Danke fürs zeigen! Aber etz vergiitzle ich fast, bis ich das fertige Bäbi und die verschtäteten Ballerinas sehe...
    Und daselidas hab ich heute auch gemacht ;)
    @Sister: gibts den Koffer auch mit Hund?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. jadu
      funky dog j(punkt)i(punkt)p
      gugst du

      Löschen
  3. hmmm, holderäblüätä?

    isch gläb ä gmüätlichä 12tä gsi ;-)

    grüässli

    claudia

    AntwortenLöschen
  4. ...ja dr hund isch läss gell mitä pünktli. aber es hett müäsä z büsi si :-) ...ds teikäwei isch dr hit! hami bi minerä immer ufgregt jetzt find ichs cool.. teikäwei. hihi so öppis. ..und dr stoff! schwelg. sister

    AntwortenLöschen