Freitag, 1. Mai 2015

F R I T I G S


so etz kannst langes wochenende machen dadruf katzentier am mäntig ist frii bi üs dann ist landsgemeindemontag. aso nur für die die das nicht wüssten & öppen gar nüd zum ränzlen
sust so eifach nur regä regä regä
ha schu angscht gehabt ich hegi die quittenblüte verpasst weil eigentlich aso eigentlich isch de immer vor dä öpfel gsii. ha ich schon verzellt wie glücklich mich die quitte macht. aso ich weiss auch nicht das bäumli gefällt mir soooo gut. &kuittä find ich halt au ein zu witziger name. & dänn de schnuffig haarigä blätter. so wie ein pflanzenbüsi. 

Kommentare:

  1. jöööhhh. wenäs pflanzenbüsi. ♥

    AntwortenLöschen
  2. mit dä kwittä isches wiä mit dä biirä; i dem stadium sinds mr am liäbstä ;-) ich hätt liäbr ä abrikosä...

    AntwortenLöschen
  3. fründinMai 05, 2015

    gseht kli us we Roseblüete uf dem Foti, schön

    AntwortenLöschen