Samstag, 2. Mai 2015

S A M S T Ä G L I C H S


hüt aso hüt war flohmärt in town. &eigentlich hat sich die schwester angemeldet & verpasst hesch aso nüt. vielleicht war ich ja auch nicht so chüffig hüt wer weiss muss ja schliesslich die estrichs räumen & vielleicht wer weiss hat das hirn meinen augen gseit gugg nüd. so ha ich den tag aso damit verbracht am stadtbrunnen z högglen &mir bei der gelegenheit das hinter mir ids wasser z tunggen & pommfritz z essen der verkäufer hat mir au noch ä bratwurst dazugereicht versehentlich schad bin ich fegi ha dänn müssen dankend ablehnen und sust so hetti noch vier thaisuppenlöffel hei die det lagen gratis zum mitneh bin aber früher hei hüt s hirn hetz mer nämmä befohlä ich hätt etz gern zu dem föteli verlinggt wo mer i dä chischtänä ummägrüblet chus aber gad nüd findä  loda

3 Kommentare:

  1. und die tischdecke oder ist es ein nästüechli??? ♥♥♥

    AntwortenLöschen
  2. Hihihi, was für eine super gefüllte Blogwoche! Ich hab mich prächtig amüsiert!

    AntwortenLöschen
  3. aber wieder gold heitreit! ♥

    AntwortenLöschen