Dienstag, 20. Mai 2014

Z I S C H T I G S

nuch öpper so fuul gsi wie ich heute? ich bin ja sowas von nicht in die gänge gekommen hüt. das war das wetter. eidütig! bin schon sommerhitzpläm.
eigentlich ha ich ja wellen einen herdöpfelsalat machen. mach ich dann im herbscht einen.
ja wär ich mal nicht so faul gsi wären die etz au weiter. letztes jahr ha ich ja herdöpfel im sagg pflanzt und etz wachsen überall us allnen töpf irgendwo de ganz ziit herdöpfel usen weil ich die erde nach dem ernten eifach so umenverteilt ha.
dann ha mi auch derzu ufgrafft witer z waschen.
und eigentlich.eigentlich isch es ja schu blöd das dr fastgrösst gfunden het s wär etz villicht doch an der ziit mir die spikes wegzneh weil etz muss ich chochen weil das geht ja gar nicht er so schaffen dann schaffen &wieder schaffen. weil eigentlich aso eigentlich tut er immer chochen aber hüt muss ich demfall s wär schon noch nett von mir.
muss das halt noch warten.
ä guätä mitänand.

Kommentare:

  1. Das find ich etz ganz famos, dass du am 12. gschwänzt hast
    ♥♥♥

    AntwortenLöschen
  2. sind im fall glaub au d sternä. gähn.

    AntwortenLöschen
  3. und finds au cool dass 12erlä gschwänzt hesch!!!! ♥

    AntwortenLöschen