Mittwoch, 12. Februar 2014

Z W Ö L F E R L Ä


hopp usä da nei we peinlich hab au nur s birräbitzli verschlafen
&bin i eim garracho i kurs gsauset &da ich nicht gepackt hatte ergo kei stoff derbii hatte musste ich eifach afangen ganz spontan die eggli zämenbüätzen
was für näs tägli
was für näs bsüächli
was fürnäs sprüchli (hab ich aus einem katalog usen fotografiert hach das welti)
s bitz gschäffelet für näs kürsli. ja sie ich gang i kürsli und gib kürsli. so näs kürsli wo mir noch fehlti wär ein kompiuterkürsli (dann könnt ich das foto nuch drehen aber tun wir eifach so ich heg das so wellen)
ab a d party
häppi börsdei liäbs
ja salli du hesch wellä dr frau nämlich hoi sägä?
uinei s fählt äs föteli.umenguggundapdrugg.
he mann hännä mit dinä füäss s fählt nuch eis
god nacht

Kommentare:

  1. Da chund mr grad i Si; ds Bild...?

    AntwortenLöschen
  2. Ach es ist Vollmond? Jetzt versteh ich so einiges.....

    AntwortenLöschen
  3. ...hach was fürä schünä tag !

    AntwortenLöschen