Sonntag, 25. Juli 2010

A G H Ä N G S E L

da bin ich heute so go poschtnen (einkaufen) und da ha ich so wachstücher gseh und da stand ich müsse das personal fragen wegem abschneiden und das ha ich au gmacht und der herr der da stand und kam zum abschneiden hatte so geniale stangen in der hand ka wow ha ich dänggt (gedacht ) meine bändeli aufbewahrungsstangen diä hett ich au gern bitte sag ich so und der herr so diä? bitte schön.wollen sie gad beide? 
beide?
beide?
ichkochnichtamzwölfikarma was hab ich den gemacht das ich zwei obergeniale bändeliaufbewahrungsstangen geschenkt bekomme? oder was hat der herr wohl angestellt was er wieder gut machen muss mit einer mir mach extremstfreude?
 



Kommentare:

  1. grüezi. hofffetli bi ich das erscht wo dir schriibt wegem wiggelrogg. Mos bald verbii chu zum das bändeliufhänggvorichtig gschauä.Bi hüt abed wider zrugg chu. äs grüessli und ä gueti ziit.

    AntwortenLöschen
  2. ...nei aber au! da isch mir doch bimeid öpper z vorchu bim rogg! aber ich ha gschreit! ..diä bändeliufhänger sind mal cool! ..aber hett der liäbi maa schu mal dini bändelisammlig gseh? oder isch das d'ufhängvorrichtig für d'bändeli "don't touch sister"

    AntwortenLöschen